در دنیای پرشتاب خریدهای اینترنتی، گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی مانند عدم دریافت کالا، دریافت کالای معیوب یا عدم تطابق کالا با توضیحات ارائه شده مواجه شویم. در این شرایط، حق داریم از فروشگاه اینترنتی مربوطه شکایت کنیم. اما چگونه باید این کار را انجام دهیم؟ در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چگونه میتوانید به طور موثر از یک فروشگاه اینترنتی شکایت کنید.
چرا باید از فروشگاه اینترنتی شکایت کنیم؟
شکایت از فروشگاه اینترنتی نه تنها حق شما به عنوان مشتری است، بلکه به بهبود کیفیت خدمات این فروشگاهها و سایر فروشگاههای اینترنتی کمک میکند. با ثبت شکایت، شما به سایر مشتریان کمک میکنید تا از تجربهای مشابه در امان بمانند و به فروشگاهها یادآوری میکنید که باید به تعهدات خود عمل کنند.